03.02.2017
Простоювання автомобіля взимку в пробках і тягнучках — це дуже серйозне випробування для акумулятора. Працююча автомобільна електроніка, акустика і оптика забирає більше струму, ніж виробляє генератор. Година такого випробування виснажує акумулятор досить сильно, так що іноді енергії на запуск двигуна може і не вистачити (для підзарядки потрібно не менше півгодини їзди). Тому рекомендуємо в морози заряджати акумулятор додатково — зарядним пристроєм для акумуляторів.
Як відомо, акумулятор зношується в процесі служби і через кілька років виходить з ладу. Відбувається таке внаслідок корозії пластин, збіднення їхнього активного покриття та виснаження електроліту. Пошкодження відбуваються зазвичай влітку через підвищену температуру, а взимку вони проявляють себе. У середньому термін служби батареї становить близько чотирьох років, хоча все залежить від режиму експлуатації.
Після високої температури та електричного перевантаження - вібрація основна причина зносу батарей. Механізм цього впливу простий: будь-яка вібрація поступово струшує намазку з пластин (особливо, якщо батарея розряджена — цей процес пришвидшується в рази) . Слідкуйте, щоб акумулятор був міцно закріплений.
Якщо ваш акумулятор поводить себе підозріло, не поспішайте його здавати на утилізацію. Спробуйте зарядити свій акумулятор, а також обов‘язково перевірте справність роботи стартера і генератора. Статистика свідчить, що більшість автомобільних акумуляторів, які вважалися несправними, були просто-напросто розряджені.
Уважаемые посетители! При желании, в форме ниже Вы можете оставить свой комментарий. Внимание! Рекламный спам, сообщения не относящиеся к теме статьи, оскорбительного или угрожающего характера, призывающие и/или расжигающие межнациональную вражду будут удалены без объяснений