Сервис для аккумулятора в Киеве: диагностика, проверка, зарядка, восстановление
    Oil-Ok на Facebook     Oil-Ok на Instagram      
Багажник знаний    Контакты Доставка и оплата
Oil-Ok на Facebook     Oil-Ok на Instagram      
Багажник знаний
инфо
  
корзина
Недорогие АКБ |  40-54 Ач |  55-70 Ач |  70-90 Ач |  90-110 Ач |  Грузовые |  AGM гелевые |  Низкие



Нові стандарти в'язкості моторних олив SAE J300 та SAE16

25.08.2016

SAE J300, глобальний стандарт, який визначає класи в'язкості моторного мастила. Його остання редакція (квітень 2013 року) встановлює новий клас в'язкості SAE 16 (0W-16 і 5W-16).

Новий стандарт - це еволюційний перехід до класу моторних мастил низької в'язкості для поліпшення паливної економічності та зниження викидів газів; зміна тенденцій в моторних мастилах для важких дизельних транспортних засобів.

Чому сучасні інженери моторів потребують зміни стандартів до нижчого класу в'язкості моторних масел? Найголовніша з глобальних цілей в ефективності використання палива з метою зробити автомобілі по всьому світу на 50 відсотків економічнішими вже в 2050 році. Це призведе до значного скорочення викидів двоокису вуглецю та інших викидів парникових газів і збереже шість мільярдів барелів нафти в рік. Майбутній стандарт (на 2020 рік) максимальної витрати палива для легкових автомобілів та легких вантажівок у Європейському союзі 5 літрів на 100 км!

Є безліч причин, чому міжнародні організації та національні установи в більшості розвинених країн світу відстоюють впровадження більш високих стандартів ефективності використання палива. Деякі з них прагнуть зменшити свою залежність від імпорту нафти. Ще одна мета полягає в тому, щоб поліпшити якість повітря. Створення стимулів для розвитку нових технологій, які допоможуть скоротити споживання нафти і обмеження викидів парникових газів. Деякі з цих цілей можуть бути досягнуті за рахунок зниження ваги транспортного засобу та поліпшення аеродинаміки. Використання гібридних та електричних транспортних засобів.

Перевірений метод підвищення ефективності двигуна та скорочення викидів — це використання в моторних мастилах модифікаторів в'язкості, модифікаторів тертя і зниження в'язкості моторного мастила.

Мастильні добавки та модифікатори тертя (FM) відіграють важливу роль, зменшуючи тертя між рухомими частинами двигуна, зводячи до мінімуму поверхневі контакти, щовідбуваються всередині двигуна. Деякі частини двигуна особливо сприйнятливі до метал-метал контакту під час примежевого шару мастила: гільзи циліндрів і поршневі кільця. Є два основних типи модифікаторів тертя: органічні модифікатори тертя (OFM) що складаються з вуглецю, водню, азоту і кисню; і металеві модифікатори тертя (MFM), такі як молібден, дитіокарбамати (MoDTC). Модифікатори тертя мають два сегменти - полярну групу, яка "прилипає" до металевих поверхонь, а також ліпофільну маслорозчинну групу, яка забезпечує розчинність в маслі і слизький органічний шар, щоб зменшити тертя. За рахунок використання складів моторного масла і модифікаторів тертя, можна домогтися економії палива від 1 до 4 відсотків. OFM може бути настільки ж ефективними, або в деяких випадках більш ефективними, ніж MFM.

ILSAC запропонувала проект специфікації ILSAC GF-6 для моторного мастила легкових автомобілів. ЕМА робить майже те ж саме для дизельних двигунів з запропонованим проектом специфікації PC-11.

Японська асоціація виробників автомобілів (JAMA) оголосила проект специфікації для нового класу в'язкості SAE XW-16. Мастила,  що використовуватимуться в цьому класі, будуть мати в'язкість або SAE 0W16 або SAE 5W-16. SAE XW-16 клас в'язкості масла повинен забезпечити значні переваги ефективності використання палива в двигунах, призначених для роботи на оливах з низькою в'язкістю.

Для дизельного моторного мастила стандарт в'язкості тепер SAE 15W-40, але деякі інженери ввели SAE 10W-30 і навіть SAE 5W-30. У довгостроковій перспективі є навіть дискусії навколо використання SAE 5W-20 у важких дизельних двигунів.

Крім того, промисловість вже зараз перемістилася з олив, які просто відповідають мінімальним вимогам API і специфікації ACEA до специфікацій OEM, які на сьогодні значно перевершують вимоги ACEA і API.


Уважаемые посетители! При желании, в форме ниже Вы можете оставить свой комментарий. Внимание! Рекламный спам, сообщения не относящиеся к теме статьи, оскорбительного или угрожающего характера, призывающие и/или расжигающие межнациональную вражду будут удалены без объяснений



captcha