Сервис для аккумулятора в Киеве: диагностика, проверка, зарядка, восстановление
    Oil-Ok на Facebook     Oil-Ok youtube video channel  
Багажник знаний    Контакты Доставка и оплата
Oil-Ok на Facebook     Oil-Ok youtube video channel  
Багажник знаний
инфо
  
корзина
Недорогие АКБ |  40-54 Ач |  55-70 Ач |  70-90 Ач |  90-110 Ач |  Грузовые |  AGM гелевые |  Низкие



Класифікація моторних олив за системою ліцензування та сертифікації API

27.08.2016

American Petroleum Institute американський інститут нафти API з ліцензування та сертифікації систем моторного мастила (EOLCS) є добровільною програмою ліцензування та сертифікації, яка дозволяє покупцям спростити пошук мастила потрібного для двигуна. Організація створена в 1993 році. Програма API є результатом спільних зусиль між виробниками олив та виробниками двигунів і транспортних засобів: Ford, General Motors, Fiat, Chrysler, асоціація автовиробників Японії, інші асоціації виробників двигунів.

American Petroleum Institute

Програма API контролює щоб усі ліцензіати дотримувалися програмних вимог. Контроль включає в себе фізичні, хімічні та експлуатаційні випробування ліцензованих моторних олив і перевірку того, щоб зареєстровані в API продукти надавали точну інформацію для споживачів.

До речі, близько половини ліцензіатів програми знаходяться в Сполучених Штатах Америки. Повний список виробників та їх продуктів, які отримали ліцензію API можна знайти в каталозі ліцензіата.

Ліцензування API по-перше, це додаткова незалежна перевірка якості ліцензійних мастил, що продаються на ринку. Для всіх бажаючих існує он-лайн довідник EOLCS ліцензіатів, де можна побачити дійсну наявність віробника та його продукта в каталозі API. Компанії та їх мастила, які дійснг пройшли тести American Petroleum Instituteотримують права на використання знаків якості API (API Service Symbol Donut та Certification Mark Starburst), символи якості, які ідентифікують ліцензовані моторниі оливи для споживачів. Їх можна побачити на каністрах олив, в засобах масової інформації, а також на рекламних матеріалах ліцензованого продукту.

Certification Mark StarburstAPI Service Symbol Donut

Категорії моторних олив за API представлені в зручних графіках. Власники транспортних засобів повинні звернутися до посібників їх автовиробника, перш ніж звернутися до цих таблиць. Мастила можуть мати більше одного рівня продуктивності. Для автомобільних бензинових двигунів, остання категорія моторного мастила включає в себе експлуатаційні властивості кожної попередньої категорії. Для дизельних двигунів, остання категорія, як правило, (але не завжди) включає в себе експлуатаційні властивості ранньої категорії.

ILSAC стандарти для легкових автомобілів

ILSAC GF-5 поточний, представлений в жовтні 2010 року, розроблений, щоб забезпечити покращений захист при високих температурах зберігання для поршнів і турбонагнітачів, більш строгий контроль мулу, поліпшена паливна економічність, поліпшена сумісність з системою контролю за викидами, сумісність ущільнення і захисту двигунів, що працюють на етанолі палива, що містить E85.
GF-4, GF-3, GF-2, GF-1: на сьогодні застарілі стандарти, замість них рекомендується використання GF-5

Стандарти API Service для автомобільних бензинових двигунів. Категорія включає експлуатаційні властивості кожної попередньої категорії і можуть бути використані для обслуговування старих двигунів, де було рекомендовано ранішні категорії масла.

SN - поточний, представлений в жовтні 2010 року. Розроблений, щоб забезпечити покращений захист при високих температурах зберігання поршнів, більш строгий контроль осаду, а також сумісність ущільнення. API SN відповідає ILSAC GF-5 дає продуктивність з поліпшеною економією палива, захист турбокомпресора, сумісність системи контролю за викидами, а також захисту двигунів, що працюють на етанолі палива, що містить до E85.
SM - поточний за 2010 рік і більш старих автомобільних двигунів.
SL - поточний на 2004 і старіших автомобільних двигунів.
SJ - поточний 2001 і старіших автомобільних двигунів.
SH - застарілий: 1996 і більш старих автомобільних двигунів.
SG - застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунах, побудованих після 1993 року, не можуть забезпечити належний захист від нарощування двигуна шламу, окислення або зносу.
SF - застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунах, побудованих після 1988 роки, не можуть забезпечити належний захист від наросту шламу двигуна.
SE - застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунів, побудованих після 1979 року.
SD - застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунах, побудованих після 1971 р, використання в більш сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або отримання шкоди.
SC - застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунах, побудованих після 1967 р, використання в більш сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або отримання шкоди.
SB - застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунах, побудованих після 1951 р, використання в більш сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або отримання шкоди.
SA - застарілий УВАГА: Не містить ніяких добавок. Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунах, побудованих після 1930 року, використання в сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або отримання шкоди.

Стандарти API Service для автомобільних дизельних двигунів.

CJ-4 - поточний. Для високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунів з 2010 модельного року, а також для попередніх моделей дизельних двигунів. Ці масла розроблені для використання з дизельним паливом з вмістом сірки до 500 частин на мільйон (0,05% за вагою). Проте, використання цих масел з більш ніж 15 частин на мільйон (0,0015% по масі) сірки палива може вплинути на вихлопну довговічність системи доочистки. CJ-4 масла особливо ефективнідля довговічності системи контролю за викидами, де використовуються фільтри твердих частинок та інших передових систем нейтралізації. Оптимальний захист забезпечується для: фільтру блокування частинок, від зносу двигуна, поршневих відкладень, низькою і високою стійкістю до температури, властивості обробки сажі, окислювальний потовщення, піноутворення і втрати в'язкості через зсув. API CJ-4 масла перевершують критерії продуктивності API CI-4 з CI-4 Plus, CI-4, CH-4, CG-4 і CF-4 і можуть ефективно змащувати двигуни. При використанні CJ-4 масло з понад 15 частин на мільйон сірки палива, проконсультуйтеся з виробником двигуна для визначення інтервалу обслуговування.
CI-4. Поточний. Введено в 2002. Для високошвидкісних чотиритактних двигунів, з 2004. Для підтримки довговічності двигуна, в якому використовується система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) і призначені для використання з дизельними паливами з вмістом сірки до 0,5% ваг. Можуть використовуватися замість CD, CE, CF-4, CG-4 і CH-4 масел. Деякі CI-4 масла можуть також претендувати на PLUS позначення CI-4.
CH-4. Поточний. Введено в 1998. Для високошвидкісних чотиритактних двигунів для стандартів токсичності відпрацьованих газів 1998 року. CH-4 мастила спеціально посилюються для використання з дизельним паливом з вмістом сірки до 0,5% за масою. Може використовуватися замість CD, CE, CF-4 і CG-4 мастил.
CG-4 Застаріле: Введений в 1995 році для важких умовах, високошвидкісні, чотиритактні двигуни, що використовують паливо з менш ніж 0,5% вага сірки. CG-4 масла необхідні для двигунів стандартів викидів нараду 1994 року. Може використовуватися замість CD, CE і CF-4 масел.
CF-4 Застаріле: Введений в 1990 році для високошвидкісних, чотиритактних, безнаддувних і двигуни з турбонаддувом. Може використовуватися замість CD і РЄ масел.
CF-2 Застаріле: Введений в 1994 році для важких умов експлуатації, двотактних двигунів циклу. Може використовуватися замість масел CD-II.
CF Застаріле: Введений в 1994 році для бездоріжжя, непрямих уприскуванням і інших дизельних двигунів, включаючи ті, які використовують паливо з більш ніж 0,5% вага сірки. Може використовуватися замість CD масел.
CE Застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, побудованих після 1994 року.
CD-II Застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, побудованих після 1994 року.
CD Застарілий УВАГА: Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, побудованих після 1994 року.
CC Застарілі УВАГА: Не підходить для використання в більшості дизельних двигунів, побудованих після 1990 року.
CB Застарілі УВАГА: Не підходить для використання в більшості дизельних двигунів, побудованих після 1961 року.
CA Застарілі УВАГА: Не підходить для використання в більшості дизельних двигунів, побудованих після 1959


Уважаемые посетители! При желании, в форме ниже Вы можете оставить свой комментарий. Внимание! Рекламный спам, сообщения не относящиеся к теме статьи, оскорбительного или угрожающего характера, призывающие и/или расжигающие межнациональную вражду будут удалены без объяснений



captcha