Oil-Ok у Facebook     Oil-Ok у Instagram      
Багажник знань    Контакти Доставка та оплата
Oil-Ok у Facebook     Oil-Ok у Instagram      
Багажник знань
інфо
  
корзина
Недорогі АКБ |  40-54 Ач |  55-70 Ач |  70-90 Ач |  90-110 Ач |  Грузові |  AGM гелеві |  Мотоциклетні  |  Лодочні



7 правил безпечної їзди автомобілем у дощ

05.10.2018

Більшість водіїв вважають, що їзда по мокрому асфальту не особливо відрізняється від їзди по сухому. Але статистика говорить про інше: кількість ДТП збільшується в 2,5 рази, а затори зростають із звичних 6 балів до 9. Значить, щось особливе вКак правильно ездить в дождь мокрій дорозі все-таки є, пише MMR

На початку дощу дорога найпідступніша

Перші 10 хвилин після початку дощу найнебезпечніші. На дорозі завжди є залишки нафтопродуктів: бензин, сажа, пил. Коли все це розмочується водою, стає дуже слизьким. Через 10 хвилин вода все це змиває на узбіччя, і стає вже не так слизько, але в перші хвилини потрібно бути особливо уважним. Особливо якщо йде не злива, а дрібний дощик.

У дощ дистанцію потрібно збільшувати вдвічі

Перше, що потрібно зробити з першими краплями дощу – це збільшити дистанцію. Оптимально збільшувати відстань вдвічі, тому що гальмівний шлях на мокрій дорозі збільшується майже удвічі.

Найголовніше – це уникнути аквапланування

Для початку знизьте швидкість. Якщо ви їхали 110, скиньте хоча б до 90. Якщо їхали 70, скиньте хоча б до 60. Навіть таке зниження швидкості дає вам додатковий час на реакцію в складній ситуації.

Більше того, при зливі з’являється високий ризик аквапланування. Аквапланування – це коли шина не встигає відводити воду і клин води, що утворюється перед колесом, буквально піднімає автомобіль над асфальтом. Зчеплення в цьому разі нульове, гальмувати і управляти авто марно.

Єдине, що допоможе – це природне зниження швидкості. Потрібно вчепитися в кермо, тримати його прямо і прибрати ногу з газу. Знижуючи швидкість на самому початку дощу, ви зменшуєте ризик виникнення аквапланування.

Увімкніть фари замість денних ходових вогнів

Перевірте, чи включені у вас фари. Саме фари, а не денні ходові вогні. Справа в тому, що при включених ДХВ вас бачать тільки зустрічні водії, а задні ліхтарі вимкнені.

Більше того, якщо ви їдете по трасі і за вами утворюється хмара з водяного пилу, можливо, є сенс включити задній протитуманний ліхтар, адже звичайних габаритів може бути не видно. Подивіться на попутні машини попереду вас: якщо ви їх погано бачите – увімкніть протитуманки, якщо добре – залиште тільки габарити.

Знежирте двірники, якщо вони залишають сліди

Тепер двірники. Взагалі про те, щоб вони нормально чистили скло потрібно подбати заздалегідь. Але якщо заздалегідь не вийшло, дощ застав у дорозі і раптово, зупиніться десь під навісом або деревом і протріть гумки двірників вологими серветками або якою-небудь чистою ганчіркою.

Справа в тому, що на склі і на двірників так само, як і на асфальті, з часом осідає пил, нафтопродукти і двірники погано чистять не через те, що вони погані, а через те, що вони жирні. Звичайно, якщо нічого, не робити, вода сама їх помиє, але хвилин 15-20 доведеться помучитися і постраждати від не дуже гарної оглядовості.

Пам’ятайте, що на дорозі вас тримають чотири шматки гуми площею з альбомний аркуш

Завжди враховуйте стан ваших шин. Якщо вони зношені на половину, у них наполовину гірше зчеплення з дорогою в дощ. Просто тому що протектори можуть відводити в два рази менше води. Взагалі кажучи, при глибині протектора в 1,6 мм їхати в дощ дуже небезпечно. Ризик аквапланування дуже високий, тому, якщо знаєте, що вашим шинам вже не перший рік, знижуйте швидкість. Краще їхати повільно, ніж взагалі не приїхати.

Вимкніть круїз-контроль

І, нарешті, останнє – якщо ви їдете в дощ, то краще не користуватися круїз-контролем: ні адаптивним, ні звичайним. Адаптивний може помилитися, а звичайний «тупуватий» і не відчуває, коли машина починає плисти і потрібно скинути газ.